عاشقان فرهاد مجیدی

عاشقان فرهاد مجیدی

من ان گلبرگ مغرورم که میمیرم ز بی ابی ولی با ذلت و خاری پی شبنم نمیگردم

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نامجومطلق: استقلال امتیازی دارد که سایرین ندارند

به گزارش آبیته دات کام به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، مجید نامجومطلق بازیکن پیشین استقلال روند فعالیت و امتیاز‌گیری استقلال را مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: از نظر کسب امتیاز اگر بخواهیم بررسی کنیم نتیجه خوبی قسمت استقلالی‌ها شد و قابل قبول است ولی از این استقلال و در کل همیشه از استقلال انتظار کسب بهترین نتیجه‌ها به بهترین شیوه ممکن وجود داشته. استقلال یک تیم قدیمی و ریشه‌دار است و همیشه در طول تاریخ هواداران استقلال خواهان پیروزی‌های این تیم بوده‌اند.

باتوجه به آن چه که از استقلال از ابتدای لیگ تا این لحظه دیده‌ایم هنوز کیفیت لازم را بازی مردان آبی ندارد البته این تیم امتیازی دارد که خیلی از تیم‌ها ندارند آن هم حضور مهره‌های گرانقدری است که واقعا باعث بالارفتن بعد فنی و تاکتیکی و تکنیکی تیم خواهند شد. امیدوارم استقلال بتواند طی بازی‌های بعدی خود نقاط ضعف و قوت خود را بهتر شناخته و در راه رفع کاستی‌ها بکوشد.

استقلال امسال چیزی کم‌ ندارد. حضور بازیکنان بزرگی نظیر جواد نکونام برای هر تیمی می‌تواند نقطه اتکایی باشد او بازیکن بزرگی است و سابقه ۷،۶ سال بازی در لیگ اسپانیا را داشته و حالا کمی سخت است که در ایران بازی کند. حال و هوای فوتبال ایران با اسپانیا متفاوت است وگذر زمان هم جواد را در دل تیم حل خواهد کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: houman.shayan تاريخ: شنبه 21 مرداد 1391برچسب:استقلال,اخبار,حاشیه,مطلب,فرهاد مجیدی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

salam houmanam 17 salame injaro vase tamame ssihaye iran sakhtam makhsoosan asheghaye capitan farhad

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to farhadeesteghlali.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com